Retur
Registrer returen din ved å klikke på knappen under:
REGISTRER RETURGratis bytte for alle bestillinger innen angrefristen.
Forlenget returrett for alle julegaver! Ordre med kjøpsdato f.o.m. 1 november kan byttes t.o.m. 14 januar.
Angreretten forutsetter at du innen 14 dager registrerer ønsket retur via vårt retursystem. Gjennom retursystemet kan du be om refusjon eller legge inn ønske om bytte av størrelse (eller i annet produkt med samme pris). Dersom du ønsker å bytte varen(e) i en annen vare, må du legge en ny ordre på ønsket vare etter returen er registrert.
Slik fungerer retursystemet vårt:
- For å kvalifisere for retur må varen være ubrukt, i samme stand som da du mottok den, og i original emballasje.
- Bruk returportalen for å registrere returen din. Velg om du ønsker refusjon eller bytte. Hvis du ønsker både å bytte (størrelse/lengde) og få refusjon (angre kjøp) for ulike varer i samme ordre, registrer to separate returer (én for bytte og én for refusjon).
- Når du har registrert returen, vil du umiddelbart motta en QR-kode på e-post.
- Ta med QR-koden til ditt nærmeste Posten-utleveringssted. Der vil du få en returetikett som du kan feste på pakken.
- Sørg for at varen er pakket forsvarlig i original emballasje, og at sendingsposen er godt lukket.
- Den returnerte varen vil bli kvalitetskontrollert for godkjenning når vi mottar den.
- Når returen er godkjent, vil du motta en e-post som bekrefter om du får refusjon eller bytte, basert på ditt valg.
Du er forpliktet til å returnere eller levere tilbake varen(e) til oss så snart som mulig, og senest innen 14 dager fra dagen du varslet oss om kansellering.
REFUSJON
En fast frakt- og behandlingskostnad på 70 NOK påløper ved refusjon, og trekkes fra det det totale refusjonsbeløpet. Vi foretar en kontroll av at varen(e) er i samme stand som da de(n) ble sendt fra oss. Ved godkjent refusjon, tilbakebetales beløpet innen 1-2 virkedager* til samme konto som behandlet kjøpet.
*det kan ta ytterligere 2-3 virkedager før pengene er synlig på din konto, avhengig av helge- og helligdager, og hvor fort banken godkjenner overføringen.
REKLAMASJON OG REPARASJON
Dersom smykket ditt er ødelagt eller har en feil, er vi her for å hjelpe deg. Vennligst meld fra om eventuelle skader eller feilproduksjon på produktet så snart som mulig etter at du har mottatt bestillingen.
For å registrere en reklamasjon eller be om reparasjon, vennligst bruk vårt retursystem. Velg alternativet for reklamasjon og fyll inn nødvendig informasjon, inkludert ordrenummer og årsak til reklamasjonen. Legg gjerne ved et bilde av den ødelagte varen, slik at vi enklere kan tilby deg rask hjelp.
RETUR VED KJØP VIA KLARNA
For ordre med Klarna som betalingsmetode må du logge inn på din Klarna-konto og registrere at du har sendt en retur. Klarna vil da fryse din faktura til din retur er behandlet. For refusjoner er det Klarna som håndterer tilbakebetalinger.
Om du har noen ytterligere spørsmål om bytte og retur, kontakt oss.